Vrei sa iti deschizi un magazin de haine? Iata ce trebuie sa stii

Daca ai o inclinatie spre moda, iti doresti un nou inceput si esti pregatita sa lucrezi chiar si 14 ore pe zi, atunci sa incepi o afacere cu imbracaminte ar putea fi un mod interesant si chiar placut de a incepe sa lucrezi pe cont propriu. In industria modei exista o mare competitie, asa ca va fi nevoie sa cercetezi piata foarte bine inainte de a face aceasta miscare. Pentru cei care au mai avut experienta de a lucra in retail, au deja un avantaj in inceperea unei afaceri retail cu imbracaminte.

Afla care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi, pentru a deschide o astfel de afacere:

  1. Stabileste ce categorii si ce tip de imbracaminte vrei sa comercializezi

Un lucru foarte important care se incadreaza in primii pasi este spatiul de care beneficiezi si modul in care amenajezi. Daca vei vinde articole de imbracaminte si accesorii, tine cont de faptul ca e nevoie ca spatiul sa fie foarte bine iluminat. Poti sa vezi detalii despre sistemele de iluminare potrivite pentru incaperea de care beneficiezi si ce fel de lumina ar avantaja cat mai mult spatiul respectiv. In cazul in care vrei sa amenajezi un loc foarte spatios, cu peretii mai inalti, este recomandat sa se mearga pe varianta de panouri cu led, deoarece acestea ofera o lumina mai puternica si in cantitati mai mari. In cazul in care optezi pentru aceasta varianta, profita de oferta si comanda produsul care se pliaza cel mai bine pe nevoile tale.

Articol recomandat:  Cum te imbraci corect la interviu? Rochiile office pot fi o carte de vizita

Este bine sa vizitezi magazinele si mall-urile pentru a invata despre tendintele locale in moda. Analizeaza inclusiv revistele de moda, pentru a fi la curent cu viitoarele tendinte. Fa cercetari privind competitorii si publicul tinta, astfel incat sa se confirme faptul ca exista cereri pentru tipul de imbracaminte pe care vrei sa il comercializezi. Cauta pareri si identifica ce anume nu se vinde bine si ce articole nu se cauta, de obicei, in zona in care activezi.

  1. Dezvoltarea afacerii

Incearca sa faci asta separat de ceilalti competitori, oferind un magazin de haine independent. Inchirierea spatiului in afara mall-urilor poate fi mai eficient si iti va oferi o arena mai buna unde poti concura. Un boutique, prin natura lui, ofera o experienta mult mai placuta cumparatorilor, cu servicii personalizate pentru fiecare client si o relatie mai apropiata intre clienti si magazin, de obicei, cu ajutorul unei atmosfere mai calduroase. Incearca sa iti cunosti cat mai bine clientul si sa ii anticipezi nevoile, oferindu-i o experienta cat mai frumoasa odata ce acesta va calca pragul magazinului.

  1. Alegerea locatiei

Este important ca magazinul tau sa fie in apropierea unor locatii care se adreseaza aceleiasi categorii de clienti, cateva exemple fiind saloanele de frumusete, ceainariile, un restaurant sau alte magazine care atrag cam acelasi tip de cumparatori.

  1. Aprovizionarea

Desigur, dupa ce te-ai asigurat ca ai toate actele in regula si toate pregatirile in acest sens, este momentul sa cauti furnizori. Viziteaza targuri si expozitii comerciale, cauta pe internet si cere recomandari din partea persoanelor cu experienta. Alege o linie de produse si incearca sa combini atat articole clasice, cat si mai noi, in ultimele tendinte. Este important ca magazinul tau sa ofere produse pentru o arie mai larga de varste si preferinte. Totusi, pentru a ramane competitiv, trebuie sa fii mereu in pas cu moda!

Articol recomandat:  Cele mai frumoase tinute le obtii cu imbracamintea Pepe Jeans Romania

Odata ce ai deschis magazinul, continua cu promovarea, folosind diverse strategii de marketing. Pentru ca afacerea ta sa mearga, trebuie sa pui foarte mult accent pe acest lucru. Si nu uita de reducerile de la finalul fiecarui sezon!

Articol recomandat:  Cele mai deosebite bratari din argint pentru femei sunt cele care ne definesc