Protejarea marcii afacerii tale poate duce la cresterea profitului!

Prin inregistrarea marcii produselor dvs. va asigurati ca marca respectiva este unica, ca veti fi singurul beneficiar al avantajelor procurate de marca si veti putea, conform legii, sa va impotriviti celor care utilizeaza marca inregistrata de dvs.

O marca face ca produsele dvs. sa fie usor de recunoscut de catre consumatori. Mai mult decat atat, prin alegerea unei marci originale „inspirate”, aceasta va functiona ca o garantie a produselor pe care le preparati si va poate plasa cu un pas in fata concurentei.

Articol recomandat:  Cum mi-am cumparat un telefon ieftin, ideal pentru nevoile mele

Ganditi-va, spre exemplu, la o dulceata cu o marca inregistrata ca „Dulceata de la bunica”. In mod sigur, potentialii clienti ar fi mai atrasi de o denumire precum „Dulceata de visine de la bunica”, decat banala „Dulceata de visine Raureni”.

Avantajele dobandirii unei indicatii geografice constau in crearea unei valori adaugate pentru afacerea dvs. Un produs care are o indicatie geografica este diferit fata de alte produse, din aceeasi categorie, din cauza faptului ca indicatia geografica este o garantie a calitatilor deosebite ale produsului, datorate provenientei sale.

Articol recomandat:  Combate canicula consumand ceaiuri naturale!

Prin certificare valoarea produsului s-a triplat!

Indicatiile geografice ajuta producatorii sa obtina preturi mai mari in schimbul unei garantii oferite consumatorilor privind metodele de producere si calitatea pe care o au produsele respective.

Un exemplu elocvent in acest sens este acela al vestitului magiun de Topoloveni, care a obtinut certificarea indicatiei geografice la nivel european in anul 2011.

Articol recomandat:  Sfaturi pentru nunta ta

Sunt produse anual 210 tone de magiun de Topoloveni (800.000 borcane), iar o data cu obtinerea indicatiei geografice, valoarea produsului s-a triplat – pretul unui borcan de magiun de Topoloveni ajungand astazi la 25 de lei.

In cazul in care doriti sa va promovati si sa comercializati produsele preparate de dvs. sub o anumita marca sau indicatie geografica, este necesar sa o inregistrati la OSIM. Acelasi este cazul indicatiilor geografice.